dinsdag 2 november 2010

Eén, twee, drie, vier !


Omdat ik dat groeiproces zo fascinerend vind.
Het overvalt me zo vaak dat ik denk : wanneer ben jij zo groot geworden ? Je ziet je kind niet groeien, omdat je er elke dag met je neus op gedrukt staat. Maar als je in foto's en filmpjes gaat grasduinen, zie je het natuurlijk wel. En dan denk ik weer : wanneer was jij zo klein ? Dat lijkt ook alweer zo lang geleden ! En tegelijk is het net of het gisteren was. Zucht. Het is soms ingewikkeld om uit te leggen. Maar u snapt het wel, u maakt het vast ook mee :-)
Vier keer jarig !

4 opmerkingen:

  1. Mens mens.... ongelooflijk gewoon. En ze blijft op alle vier de foto's gewoon haarzelve. Allee, je begrijpt wel, 't is moeilijk uit te leggen, maar je verstaat da wel eh! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon toch om te zien, hé.
    Ik heb hier een 10-jarige en ééntje die eind dit jaar 12 wordt en ik vraag mij dat ook af: wanneer was jij zo klein? Hoe rap een mens kan vergeten, toch.
    Geniet van elke minuut!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geestig om te zien, en vooral: om te blijven doen!
    Proficiat voor de juffrouw dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige reeks foto's van de jarige Frutsel. Ik heb toch wel de indruk dat haar mollige wangetjes, die zo kenmerkend zijn voor haar, het laatste jaar serieus vermagerd zijn. Ze ziet er inderdaad ineens veel groter uit.

    BeantwoordenVerwijderen