dinsdag 21 december 2010

Dankjewel Secret Santa !!

Oh wat was het spannend !! Vandaag was het zover, mijn allereerste Secret Santa kwam aan !! En wat was het een voltreffer ... ik ben er nog niet goed van. Deze toffe madam trok mijn naam en heeft zo'n persoonlijk cadeautje afgeleverd, dat ik alweer volle bak twijfel of het mijne dat op de post is, wel persoonlijk genoeg is.
Maar over mijn prachtige vangst dus ! Het was eerst en vooral schoon verpakt, met stickertjes van Jip&Janneke (voltreffer 1, ik ben fan van die twee). Vanbinnen zat een prachtig zelfgemaakt naaisel, precies op het formaat van scrap-papier (voltreffer 2, ik ben dus een scrapper). Als ik dat zie, die prachtige stofjes, dan heb ik NOG meer zin om zelf te leren naaien (dat is in voorbereiding) ! Maar wat er dan in dat prachtig opbergtasje zat ... een gescrapt blad over mijn Kleine Frutsel (voltreffer drie) !! Zo'n moeite heeft miekenstiev gedaan !! Alsof dat zelf genaaid moois nog niet genoeg was. Ik moest er even van slikken, zo die foto's van mijn kleine meid op dat mooie papier. Er is nog wat ruimte om zelf aan te vullen en dan komt het in mijn scrap-kader op de kast hoor, Mieke ! Er zaten ook nog wat brads bij en een geschreven kaartje (voltreffers vier en vijf). Het is echt SUPERGESLAAGD !! Helemaal blij ben ik, dankjewel lieve Mieke voor deze superleuke verrassing, voor het werk en die o zo persoonlijke toets die je erin stak. En ik zie nu pas alle uitroeptekens in mijn postje, maar dat past helemaal bij mijn huidige uitgelaten vrolijke stemming. Vrolijk kerstfeest !!

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk sus! Geniet ervan, je hebt het verdiend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps. sus, die secret santa kent er precies ook wel heel veel van; wat 'n geslaagde lo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat jij blij bent :-)
    't Was heel fijn om dit te maken voor je. Een heel fijne kerst!
    Trouwens: had je echt nog niets door dat ik je Santa was?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mevrouw Frutsel22 dec 2010, 01:26:00

    Mieke, ik had het helemaal niet door hoor !! Er zijn ook zoveel blogs die meedoen, ik had echt geen flauw idee ! Voor jou en je ménage ook een hele fijne kerst gewenst !

    Veerle, ja, ze kan er wat van hé, vind het ook een hele mooie lay-out !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, zo mooi! Geweldig gedaan zeg Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen