dinsdag 7 december 2010

Stress


't Is een beetje druk, dus bloggen staat weer op een laag pitje. En de buikgriep in huis heeft daar niet veel aan geholpen, maar de details bespaar ik u daarvan.
Maar terwijl ik herstel in mijn zetel, denk ik steeds vaker aan mijn Secret Santa ... en stréss dat ik daarvan krijg !! Ik weet namelijk nog begot niet wat ik ga opsturen !! En een hulplijn inroepen kan niet, via deze weg, of heel 't concept is naar de knoppen ... Pas op, 'k vind het nog steeds heel leuk hé, 't is een soort plezante stress, maar ik hoop toch dat ik gauw iets vind voor mijn slachtoffer ... Ben ik de enige ??

3 opmerkingen:

  1. Nope, je bent niet de enige. Ik heb wel al een idee en het materiaal, maar momenteel weinig energie om er mij echt eens aan te zetten. En de deadline dringt!
    Bovendien ben ik bang dat de persoon in kwestie mijn Secret Santa gift niet leuk genoeg zal vinden...

    Aaargh! :) Succes alleszins!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tamara, jij maakt het dus zelf of wat ?? Dat alleen al is te bewonderen, dat durf ik niet hoor !! Aaaaaaaaaarggghhh indeed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook Santastress, als ik iets zelf maak kan ik me tenminste daar nog achter verschuilen, maar wat? Nog één dag te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen