donderdag 8 juli 2010

TIEN !

Tien jaar meneer en mevrouw Frutsel !
Oostende, 8 juli 2000. Aaaaah, waar is den tijd ...
In de volgende jaren kwamen extra diploma's, 4 jaar lekker samenhokken in een appartement, leuke reisjes, een verhuis naar ons eigen huis en Kleine Frutsel als kroon op dat alles ! O ja, we trouwden ook nog, ontwikkelden nieuwe hobbies of haalden oude interesses van onder 't stof, leerden nieuwe mensen kennen en beleefden natuurlijk de ups-en-downs van Het Leven Zoals het Is. En die wil ik na tien jaar nog altijd het liefst van al beleven met Mijn Meneer ! Op naar de volgende !

6 opmerkingen:

  1. Als getuige, P.R.O.F.I.C.I.A.T.
    Ik herinner me nog dat hij vertelde in de les dat hij iemand zou ontmoeten die hij via chat had leren kennen, via chat bijgot! En zie nu, 10 jaar later...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is dan een vrolijke noot! Proficiat aan jullie tweetjes. Elkaar graag zien is een voorrecht in het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik beaam, al dat chatten kan soms wel voor iets goed zijn! ;)

    Dikke proficiat. Een lief postje en een prach-ti-ge foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Tamara, de Humo is al een wreed vruchtbaar blad gebleken hé !! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die foto's van jou worden elke keer weer mooier! Trouwens, Louise is toch echt een dochter van jou zalle, hetzelfde voetje! Proficiat matjes!

    BeantwoordenVerwijderen