dinsdag 24 augustus 2010

Drukdrukdruk

Wist u dat ...

... het schoon vakantieleven bijna voorbij is ? En dat Kleine Frutsel heel erg verlangt ... voor mezelf mocht er gerust nog een maandje bij. Maar goed, ik zie ze wel omhoog gaan, al die wenkbrauwen. Jaag u niet op en wees gerust, vandaag over een week ben ik weer volle bak aan 't werk !

... ik zo vaak wil bloggen, inspiratie genoeg, maar dat het er zo vaak niet van komt ? Ik zou denken dat het iedereen wel bekend voorkomt, maar sommige mensen slagen er in om hun blog echt onderhoudend goed te onderhouden. En daar ben ik wel wat jaloers op !

... ik er eindelijk in geslaagd ben om onze videocamera leeg te maken ? Alle filmpjes staan op de pc en nu kunnen we eindelijk weer af en toe iets vastleggen voor het nageslacht. Nu nog die filmpjes knippen en plakken tot een leuk geheel dat op DVD gebrand kan worden. Maar wanneer oh wanneer gaan we dat eens doen ?

... ik soms weer zin krijg om te scrappen ? Ik zag gisteren kersverse lay-outs bij een maatje die mijn scrap-hobby deelt en ik had op slag zin om er ook weer eens in te vliegen. Merkwaardig genoeg moet ik vaststellen dat ik dit gevoel elk jaar heb, zo eind augustus. Vreemd. Want net dan heb ik er eigenlijk geen tijd meer voor en moet ik me schools-gewijs voorbereiden ... Ach, het past perfect in het tyische gedrag dat ik als student al had. Wat je op dat moment eigenlijk zou moéten doen, stel je uit en in de plaats daarvan heb je een heleboel andere projecten in gedachten ...

... mevrouw Frutsel sinds kort loopt ? Als in "Start to Run", met Evy die haar aanmoedigingen je middenoor in schreeuwt ? En het helpt nog ook. Helemaal geweldig hoe ze na een loopsessie applaudisseert en vervolgens commandeert dat het morgen rustdag is en je dan zelfs niet màg lopen. Minder geweldig is het knalrode hoofd waarmee ik door onze dorpsstraten ploeter. En ronduit vervelend is de rugpijn die ik er na elke sessie aan over houdt. Laat ons hopen dat dat een beginnerskwestie is, die er nog uit groeit. Of zoiets. Want ik zou het wel graag volhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten