woensdag 12 mei 2010

Omdat het te leuk is

Niet veel tijd om te bloggen, maar nu lekker verlengd weekend en over 8 luttele weken strekt een zalig lange zomervakantie zich voor me uit, dus er is hoop op beterschap ! Maar eerst nog van rapporten en toetsen doen en ook nog een groot schoolfeest-musical-dinges en al. Maar nu eerst verlengd weekend. Dus.
En was het u al opgevallen dat ik graag eens van achtergrondpapiertje wissel ? Misschien niet, want ik bewaarde het wisselen tot nu toe een beetje voor mijn klasblog. Kwestie van hier wat eenvoud en sereniteit en zo te bewaren. Of zoiets. Maar ik kom gewoon geweldig veel leuke backgrounds tegen, die allemaal gratis zijn en zo hard naar mij lonken. Ze wéten gewoon dat ik soms - als ik ooit weer eens 5 minuten tijd heb - ook een scrapper ben en van die soort is geweten dat ze verslaafd zijn aan schone papierkes en achtergrondjes en zo van die dingen. Tot die soort behoor ik dus ook, inderdaad. Dus ik ga hier ook gewoon van achtergrond-veranderen doen. Sorry, het is gewoon te leuk !

En verder vandaag, zei Kleine Frutsel het volgende (tussen honderden andere zinnen en filosofietjes) : "Chipkes, die groeien aan de chipkesboom. Ze moeten die gewoon plukken en dan in een zakje doen en dan het zakje dichtdoen en in de winkel leggen. En wij kopen dat dan en eten het op." Was het leven maar zo simpel. Ik zou die boomkes alvast kweken in mijnen hof, zeker weten. Maar eerst zou ik daarvoor groene vingers moeten kweken, want die heb ik ook al niet. Maar Kleine Frutsel weet vast wel waar ik die kan vinden.

1 opmerking:

  1. Mijn oude computer heeft wat problemen met die achtergronden (die ik overigens niet alleen hier heb). Maar 't is wel schoon, daar niet van.

    BeantwoordenVerwijderen