woensdag 1 september 2010

1 september





Vorig jaar hadden we natuurlijk ook foto's, van die àllereerste schooldag. En ik besloot om daar een jaarlijkse gewoonte van te maken. Het is toch elk jaar iets bijzonders en ze veranderen zoveel. Dit jaar stond ze werkelijk te springen van enthousiasme, dat is wel heel geruststellend voor moeder- en vaderharten. Geen tranen, geen gezeur ... of net wel, maar dan eerder van wanneer-mag-ik-nu-gaa-haan ?? Zelf kon ik er jammer genoeg niet bij zijn, ik word natuurlijk zelf bij mijn nieuwe bende koters verwacht. Ik moest zelfs eens goed slikken toen ik thuis vertrok, ze is twee maanden bij mij geweest, 't is alweer een beetje loslaten ... Maar gelukkig had Meneer Frutsel een halve dag vrij genomen. Hij heeft er zelfs aan gedacht om ook op de speelplaats een paar foto's te nemen, zodat ik het ook een beetje kon zien, geweldig gewoon ! En zo zijn we weer vertrokken, voor een nieuw en hopelijk voorspoedig schooljaar, voor ons allebei. We zullen goed slapen vannacht !

1 opmerking:

  1. en toen was die eerste schooldag ondertussen al de derde eersgte schooldag ...

    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen