zondag 12 september 2010

Gefrutsel


Het hoe en waarom van onze naam deed ik al eens uit de doeken.
Maar ik hoor wel her en der mensen fluisteren : jaja, frutsel frutsel, we zien er toch maar bitter weinig van, van dat zogezegd gefrutsel ! Nou ja, ik hàd dan ook al uitgelegd dat ik weliswaar hou van gefrutsel, maar dat Madam Frutsel wegens tijdsgebrek gewoon al een tijdje niet meer aan frutselen toe kwam. Tot vandaag ! Het kriebelde al een tijdje om één van mijn frutselactiviteiten, zijnde scrappen, weer op te pikken. En vandaag voegde ik diezelfde daad bij het woord. Ik heb nog kilo's foto's liggen, maar ik trok mezelf op gang met een lay-out van Kleine Frutsels eerste schoolfoto. Ik heb namelijk een kaderken op mijn kast dat net het klassieke scrapformaat heeft (voor de leken : 30x30cm of toch ongeveer) en dat gewoon schreeuwt om regelmatige up-dating. Die schreeuw werd al een jaar of drie genegeerd, maar nu zit er een splinternieuwe lay-out in, van de schoolfoto dus. Zo'n foto's zitten anders toch maar in dat plastiekske en dat is zonde, want ik was geweldig content van die eerste schoolfoto.
We zijn dus weer begonnen, met andere woorden. Wat ik dus eigenlijk zeggen wilde. Je moet daarvoor dus twee maanden congé achter de rug hebben, om pas twee weken daarna de spirit te vinden om ermee te beginnen. Typisch.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk sus. Ben blij dat je er weer aan toegekomen bent. En als het kriebelt... MOET je scrappen :-). 't Is toch een leuke hobby hé. Ben al benieuwd om veel meer lay-outs te zien! En mss iets om eens in de herfstvakantie of zo nog eens samen te doen... Het idee van zo'n kader vind ik ook wel heel leuk. Iets om eens over na te denken.
    Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan.
    Ik ou het scrappen ook dringend weer eens moeten opnemen. Hoewel met onze verbouwingen is het misschien tochn iet echt het geschikte moment.

    BeantwoordenVerwijderen