zaterdag 31 oktober 2009

Vestimentaire kwestie

In de reeks "vragen-waar-ik-eigenlijk-het-antwoord-niet-op-wil-weten", werd ik vandaag geconfronteerd met de kwestie : hoeveel kleren heeft een kleuter eigenlijk nodig ?
Zouden daar lijsten van bestaan, zoals je ook online van die inpak-lijsten hebt ? Het hangt natuurlijk ook vanzelfsprekend van allerlei factoren af, dat spreekt. Ik had het nogal druk de laatste weken en de strijk bleef een beetje liggen. Ik constateerde na een tweetal weken dat ik voor Kleine Frutsel nog niets uit de wasmand had moeten plukken. En na een inspectie van haar vestimentaire schatkist, kwam ik tot de vaststelling dat ik dat gerust nog een tweetal weken kon volhouden. Enige mogelijke conclusie : dat kind heeft te veel kleren. Maar kun je wel te veel kleren hebben, bestààt dat überhaupt ? Zeker als actieve kleuter in deze moderne tijden. Nou ja, zoals ik al zei, ik wil op deze vraag het antwoord niet weten. Gelieve u dus te onthouden van dergelijke aanstiplijsten. Tips voor supercoole kleuterkledij kunnen dan weer wel. Dat kind mag toch geen kou lijden hé, met de winter in 't vooruitzicht. Stel u voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten