dinsdag 10 mei 2011

Nieuwe poging

IK MOET MEER SCHRIJVEN !!
Ah nee, eigenlijk moet ik juist niks. Maar ik wil het wél. Alleen het komt er niet zo vaak van. Inspiratie bij hopen nochtans, maar soms wil ik het dan te veel in een "stukske" gieten en daarvoor wil ik me dan altijd net even wat langer neerzetten (concentratie weetjewel). En net dàt komt er dus niet van. Met als gevolg dat het hier enorm stil is, tot mijn eigen grote ergernis. We hebben ook wat last met de vaste pc (en typisch Familie Frutsel : het probleem terdege aanpakken stellen we weer tot in den treure uit ...), waardoor foto's langer op het toestel blijven zitten. En ik dus nog minder snel ga schrijven, want ik plak daar graag eens een foto bij. Maar dat zijn dus allemaal excuses, eigenlijk feitelijk. Er is geen mens die eist dat er hier elke keer foto's bij komen (behalve ikzelf dan) en er ligt niemand écht wakker van de inhoud van deze blog. Behalve ikzelf dan weer, als hij te lang stil ligt. Dus moet het maar eens afgelopen zijn met de excuses !! En enter de goede voornemens ... (alweer, ik weet het), zijnde : al eens postjes zonder een foto placeren én veel meer dingen uit de losse pols, uit het dagdagelijkse. Dat ga ik doen jong, echt waar. Beloof ik mezelf. Waarom hou ik anders een blog bij ?
Dus bij deze hé, het is maar dat u het weet.

1 opmerking:

  1. En hoe langer je uitstelt van te bloggen of hoe langer het geleden is, hoe moeilijker het wordt om de draad weer op te pikken. Ik herken het helemaal! :)

    Ik ben al benieuwd naar je dagdagelijkse postjes!

    BeantwoordenVerwijderen