donderdag 19 november 2009

STOM

14u
Noot aan mezelf : probeer nooit-of-te-nimmer weer om je blog een beetje op te leuken met geïmporteerde dinges !!
Je hebt er géén verstand van !! Het enige wat je ermee bereikt is een totaal fiasco !!!

Schade : enkel mijn blogberichten zijn gered. Mijn blogroll, de uitspraken van mijn Kleine Frutsel, en alle andere zij-informatie is verdwenen, foetsie, wég !!

En KWAAD dat ik op mezelf ben, u heeft er geen gedacht van :-(

*********************
16u
Twee uur later : het meeste is hersteld, oef ! Alleen ben ik mijn Kleine-Frutsel-uitspraken kwijt, dat doet me nog 't meeste zeer :-( Sommige wist ik nog uit 't hoofd, maar ik heb ze zeker niet allemaal. En dat allemaal omdat ik op zoek was naar een sjabloon waarbij ik drie werk-kolommen zou hebben i.p.v. 2. Ik vond er geen bij de klassieke, werd plots overmoedig en trok het web op, ik zou dat wel eens eigenhandig vinden én leren én downloaden en al ! Het lukte wonderwel nog ook, maar dat spel installeerde zich en wiste meteen al de voorgaande informatie, behalve de blogberichten dan (nog een sjans !). Een wijze les geleerd, ik moet daar gewoon afblijven. En eens mailen naar de mensen die wel drie kolommen hebben, waar ze dat dan gehaald hebben. Vràgen, Madam Futsel, vràgen, niet zelf willen prutsen.
"Met je tong in je mond, kom je de wereld rond !", placht mijn grootmoeder te zeggen. Heden ten dage wordt dat zoiets als : "Met je toetsenbord aan de hand, kom je door het ganse land." Meer inspiratie heb ik niet, als u me dan nu wilt excuseren, ik moet even bekomen van deze emoties. Wat me nog een noot aan mezelf oplevert : de blogverslaving zit dieper geworteld dan aanvankelijk gedacht. De paniék, toen ik me realiseerde dat ik vanalles kwijt was, was van een verontrustende sterkte. Ik ben Madam Frutsel en ik ben verslaafd. Of toch een beetje, allé.

20u
Een standbeeld voor mijn allerliefste Zus-en-Schoonbroer !! Ze hebben de ontbrekende informatie kunnen reconstrueren via iets wat een cache of zo heet. Nou, het is nogmaals duidelijk, Madam Frutsel, als je zelfs niet wéét wat dat is, dan moet je al zekers niet prutsen met al de rest. Maar driewerf hoera !! We kunnen weer slapen.

5 opmerkingen:

  1. O neee! Ik zat gistereavond heel laat nog je Blog te lezen op de laptop van Vince. Ik zal vragen of hij misschien de pagina kan terughalen in de "geschiedenis", hopelijk levert dat iets op! Ik herinner me bij de uitspraken ook nog het avontuur met het munstuk: dat mag niet he, mama :)
    Enfin, ik laat nog iets weten! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh merci, die van die centjes had ik nog niet !! Da's alweer eentje er terug bij ! :-))) Thxxx !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jee, ik kan me de paniek, wanhoop en boosheid zo voorstellen. En de opluchting toen je de informatie terughad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef...blij dat je alles terug hebt!
    Als je mij je mailadres bezorgt kan ik je via mail laten weten hoe je die 3 kolommen kan 'installeren'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen