maandag 21 december 2009

Allen aan de wijn !

Omdat ik het echt een schoon initiatief vind, rept u allen daarheen ! 't Is voor Music for Life, people !

Op het gevaar dat ik nu nergens meer kan afkomen met zo'n schone fles als verrassing, want iedereen zal er al van weten, maar allé, malaria de wereld uit helpen gaat toch enigszins voor hé !

***********
Toegevoegd

We zitten in de auto en ik luister trouw naar StuBru, wat de laatste dagen ook via TV thuis aanstaat, want dat Glazen Huis, dat werkt verslavend, echt wel.
Enfin, zegt Kleine Frutsel opeens (na een stilte, waarin ze duidelijk naar de radio luisterde) :
"Maar mama, ze zeggen altijd op de radio van Oma Màààriààà, van wie is dat eigenlijk de oma ?" . Om te gillen gewoon :-) Ik lag alweer strijk, nog een sjans dat het kind nog niet hoeft te weten wat malaria dan precies wel is. Ik liet haar in de waan, dat mag wel als je drie bent, vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten