zaterdag 19 december 2009

Kerstboomstokje

Stokje van Annelyse !
En ik gooi het door naar iedereen die z'n boom nog niet postte !

't Is niet echt een superfoto, maar 't is al donker en al eh. Onder de kerstboom iets dat op een winter-tafereeltje moet gaan lijken de komende jaren. Ik stond me laatst te vergapen aan zo'n groot landschap met al van die huizekes, bomen ertussen, bergen, bruggen, lantaarns-die-écht-werken, enzovoorts enzoverder. Zelfs paardenmolentjes die écht draaien en van die ski-stationnetjes ! Ik kon er niet genoeg van krijgen ! Bleken die prachtstukskes ook prachtig veel geld te kosten, toeme toch. Maar goed, we zijn gestart met een basis en de komende jaren kopen we elk jaar een stukje bij. Het is vooral 's avonds mooi, als het lekker donker is en je de lichtjes in de winkeltjes goed ziet. Kleine Frutsel vindt het natuurlijk gewéldig en ligt er dan languit bij, te staren door de winkelraampjes, want oké, 't is niet goedkoop, maar 't is supermooi afgewerkt vanbinnen, door die raampjes is vanalles te zien !
Zijn geld waard, ik zeg het u.
Conclusie, ik hou dus van een goeie ouderwetse kerst.
En u ? Posten die bomen !

2 opmerkingen:

  1. 't Is idd echt wel heel schoon!

    Groetjes,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Iets waar Kleine Frutsel nu veel plezier aan heeft, maar zeker en vast ook later.

    BeantwoordenVerwijderen