woensdag 9 december 2009

Go Daddy :-)

Picture this :

Kleine Frutsel :
"Mama, ik moet pipi doen, ik moet pipi doe-hoen !".
Madam Frutsel :
*mompelt met tandenborstel in de mond* "ik ko-hom !"

Kleine Frutsel staat al recht voor het toilet en duwt haar blote buikje zo'n beetje tegen de toiletbril aan. Ik hoor haar kleuterhersentjes bijna kraken, ze denkt na.

Kleine Frutsel : "Mama, kan ik niet zò pipi doen ?"
(waarmee ze duidelijk het rechtstaand plassen bedoelt, dat enkel voor de mannensoort is weggelegd)

Madam Frutsel proest het uit (de tandpasta-details bespaar ik u) : "Maar neen lieverd, dat kan echt niet, dat kunnen enkel de jongens hé, omdat ze een piemel hebben."

Kleine Frutsel zucht. Maar besluit dan wijs "Ja, dat is waar. Weet je mama, jongens die hebben kleine piemels en papa's die hebben grote !".

Madam Frutsel staat wederom perplex en gniffelt. Daar zal Meneer Frutsel tevreden mee zijn !

1 opmerking: