zondag 17 januari 2010

EINDELIJK !

Jaaaaaa, het is EINDELIJK gelukt om deze blog in een iets moderner vestje te steken, een nieuwe 'skin' als u wil. Eindelijk. Zucht.
Ik heb al heel wat pruts-pogingen achter de rug, met de gekende desastreuze gevolgen. Maar nu heb ik het anders aangepakt, jawel ! Want de ezel en de steen en al hé, ge weet wel. Ik heb gewoon een nieuwe blog aangemaakt, een namaakexemplaar, een soort speeltuin als het ware. Kan ik prutsen en proberen, zoveel als ik wil, zonder dat ik iets stukmaak. Flink bedacht van mij hé ! En als ik eenmaal de truuken ken, kan ik ze desgewenst toepassen op mijn echt exemplaar.
Dat klinkt allemaal alsof ik er hard heb aan gewerkt. Niet dus. Ik vond gewoon een site van iemand die dingen voor de lol maakt, die achtergronden, en waar je de html-code gewoon kan kopiëren (dankjewel mama Duizendpoot, ik heb het bij jou ontdekt !!). En hopakee, had ik plots de keuze uit tientallen modellekes. Heb dan toch een beetje zitten proberen en ik ga voorlopig voor deze bollekes, er zijn nog schone dinges, maar ik kan eens wisselen van tijd tot tijd hé.
Zo content als een klein kind met Sinterklaas, ben ik. Want ik geraakte dat saai wit hier wat beu en gewoon een achtergrondkleurtje, vond ik zo dan weer euh, gewoontjes. Kleur mag er zijn, zeker in deze donkere wintermaanden. Ooooh, wat verlang ik naar de zomer ! Zou ik die ook niet ergens op het wereldwijdeweb kunnen downloaden ?

1 opmerking:

  1. We(Lennert en ik)zijn al een uurtje je leuke blog aan het lezen.Werkt bijna verslavend.De familie Fruttsel is echt helarisch.Vooral omdat ik die kleine Fruttsel zo goed heb gekent.echt geweldig,doe zo voort.

    BeantwoordenVerwijderen