zondag 10 januari 2010

Koelkastkiekje


Enkele bedenkingen :
1. Ik heb alles wél even netjes gezet, het lijkt me wel zo eerlijk om dat meteen toe te geven :-) Maar dat hebben zij en zij vast ook wel gedaan, toch ?
2. Neen, er staat niet zoveel in, want 't is zondag en we hebben net het laatste in voorraad opgegeten, morgen moet ik alweer eens boodschappen doen. Hij zit sowieso nooit stampvol (behalve met de feestdagen), want ik doe meerdere keren per week boodschappen.
3. We hebben nog een tweede exemplaar in de garage, die noemen we onze "drankenfrigo". Loop maar niet te zot van enthousiasme bij die veelbelovende naam, want het zijn vooral blikjes frisdrank, flesjes-bier-voor-bezoek (want wij lusten geen bier), een paar flessen wijn en schuimwijn, de zomerse Fiero, die daar mogen overnachten. Ze moeten er wel de bergen vaccins en de occasionele bloed en urinestalen bij nemen (van vréémd volk jawel, niet van onszelf, huiver !) die Meneer Frutsel her en der tijdens de werkuren placht te verzamelen en die soms eens - op weg naar een andere bestemming - een nachtje logeren in onze "drankenfrigo". Ik had u gewaarschuwd. Maar voordat niemand nog bij ons een drankje durft aan te nemen, die dingen zijn altijd zeer netjes en hermetisch verpakt hé !! Misschien moet ik er alsnog eens een foto van nemen als bewijs, voordat ons sociaal netwerk finaal de geest geeft door dergelijke ontboezemingen.
4. Wie geeft er in godsnaam iets om de inhoud van onze frigo ? Maar euh, eigenlijk wil ik wel die van jou zien nu. Ah ja, want jij hebt de mijne gezien. Posten maar !!

1 opmerking:

  1. Die van ons is niet netjes gezegd, maar wel eerst aangevuld voor een week :-D

    BeantwoordenVerwijderen